4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
شخصی
ای کاشـــ

 

 

کودکی

 

ای کاش در کودکی میماندیم تا به جای قلب هایمان، سر زانو هایمان زخمی میشد...!

 

(سلام سلام عید بر همگیتون مبارک و امیدوارم امسال سال خوبی رو داشته باشین و بهترین و قشنگترین سالتون باشه

 گذشته ها رو به فراموشی بسپرید و اینده ی خوبی رو برای خودتون رقم بزنید:)

و اینکه ارزو دارم در این سال   روزهای رویایی وقشنگی رو بگذرونید درکنار دوستان و خانوادتون)

(راستی نازنین جونم کاری که خواستی رو انجام دادم شرمنده دیر شد )

 



ادامه مطلب

نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت1:35---7 فروردين 1394
والا نمیدونم چرا این روزا همه حرف دل منو میزنن خداییش..بهار جونم خودت میدونی که چقدر دوس دارم بچه باشم..از بزرگ شدن متنفرمممممممممممممممممم. .دوس دارم همیشه بچه باشم و خوش بگذرونم..
عزیزم واقعا ممنون که حداقل یه پست تبریک عید گذاشتی..مرسی عزیزمممم
من جبران میکنم فقط بزار کامپیوترم درس بشه..
اوا دشمنت شرمنده جیگر بازم همون که انجام دادی دستت طلا خوشگله..مرسی مرسی یه دنیاااااا ممنون
پاسخ:مث من منم دوس دارم بچه باشم و از حرفای بزرگترا سر در نیارم و بیخیال زندگی کنم . خواهش گلم وطیفه بود . منتظر هستم. اوره بالاخره یادم اومد گفتم بندازمش برا بعد یادم میره باز خخ خواهش می کنم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. ɓąɧąŗ . پنج شنبه 6 فروردين 1394 . 12:26
ABOUT

قدم رنجه فرمودید که اومدید وب ما :) این وب یه جور یادگاری دوستانه است و با عشق دوستانه درست شده .. چند وقته مشغله هامون زیاد شده دیر به دیر اپ می کنیم وبمون رو. ولی خب امیدوارم بازدید بیشتر شه یا حداقل همین روال بازدید رو داشته باشیم و کمتر نشه منتظر نظر ها خوشملتون هستیم . تبادل لینک هم می کنیم ^ـــــــ^ کپی هم می کنید بدون ذکر منبع حداقل یه نظر بذارید. و در اخر امیدوارم لحظات خوشی رو در وب ما سپری کنید با تشکر فراوان: (بهار.نازنین.عاطفه.پرنیا) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ وقتی تنها میشوی بدان خدا همه را بیرون کرده تا با تو تنها باشد...
OTHER

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 69719
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 320
تعداد آنلاین : 1



















کد متحرک سازی عنوان وب

دریافت کد ِافکت تصاویر